Hemma igen.

Underbart är kort. Nu är jag tillbaka i stan igen efter en jättebra helg hemma. Igårkväll åt jag och mamma massor och sedan kollade vi på Eurovisionsschlager-tramset. Ärligt talat, är det inte lika bra att vi lägger ner det där nu? Det har inte gått bra för Sverige på hur länge som helst. Ork att sitta och kolla på när 42 (!) länder röstar och Sverige inte får mer än 20 poäng totalt. Norge fick över 300. Grattis Norge.

Som sagt, nu är jag hemma igen. Och har tråkigt. J ligger och sover efter en natts jobb, så jag måste vara tyst. Jag har ingen att leka med, alla är endera upptagna eller bortresta. Buhu.

På onsdag ska jag prata i radio. Det känns som om jag borde vara nervös, men det är jag inte. Än iallafall.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Iiii thanx for today, it was KUUUUL!!!!!!!! Håller helt med ang Schlagern, bojkottade skiten förlängesen. Oä oä oä.

2009-05-17 @ 17:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0