Ledig torsdag

Mina fötter! Ingen.känsel.
Idag har jag och bästa K gjort stan maraton-style! Vi möttes upp i arla morgonstund ( nå, tio iallafall) och hann med alla affärer samt en styck underbar lunch innan vi kastade in handduken. Vi hade två bröllop att handla klänningar till ( check!) men till lördagens utkliv var det värre. Detta är inget bra teckan. Det betyder att jag har en timme på mig efter jobbet på lördag att hitta nåt. Jag funkar inte bra under outfit-press.

Ikväll vankas det nog bio. Sweet!



Gillade ettan, stora förhoppningar på tvåan.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Aaa, KUL med bio - meddela om filmen är bra please, Mr B vill se den. Och jag med. Kramar och tack för idag...lööööööööv jo plenty!!!

2009-05-21 @ 17:45:37
Postat av: Sara P

Du har ju hela garderoben full med snygga outfits :)

2009-05-21 @ 18:43:41
Postat av: Sara

K: Lööööv u more! Jag ska ge en utförlig rapport a.s.a.p. Tack för idag!



SP: Neeeeeej Sara, det är bara som det ser ut :)

2009-05-21 @ 19:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0