Lilla lördag

Det där med lill-lördag tycker jag bara är fjantigt. Det är ingen lördag:igt med onsdagar. Det är bara nåt som nån har kommit på för att man ska härda ut ända tills det blir lördag på riktigt.

Nu har jag just mailat producenten för radioprogrammet angående vilka böcker jag ska ha med imorgon. Jag känner värsta pressen inför pratandet, vill hemskt gärna att det ska gå lika bra som det gjorde förra veckan. Om det är nån som känner för att hålla en tumme eller två så vore jag oändligt tacksam.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Vi håller alla tummar vi har :) Fast jag vet att det kommer gå skitbra imorgon med!

2009-05-27 @ 11:08:48
Postat av: K

Kommer gå skitbra, det vet jag!!! Skall lyssna ivrigt...iiiiiiiiiii!!! Kramar i massor.

2009-05-27 @ 12:46:46
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra idag!

2009-05-27 @ 15:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0