Nej nej nej

Söndagskvällar är bland det värsta som finns. Nu ligger en hel vecka framför en och det enda man gör är att längta tills nästa helg.
Anyhooo, otroligt trevlig kväll igår. Det är väldigt roligt när människor som aldrig träffats förut visar sig komma superbra överens. Stämningen på balkongen var minst sagt hög. Här kommer en liten bildserie för att illustrera detta:
K och jag började tidigt med ett glas rosé på balkongen.


Hej, jag är snygg.


Fina Anna var extra sassy kvällen till ära.


Majoriteten utav de andra bilderna är väldigt suddiga. Ingen aning varför. Inte alls. Host.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Mina bilder är också suddiga. Jättesuddiga. Fast har några bra. Thanx dear, mailar.

2009-06-01 @ 07:09:52
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: A

herre hur en får se ut... måste lägga av me alla miner ;)

2009-06-01 @ 18:08:25
Postat av: Sara

A: Du är så fin!

2009-06-01 @ 23:14:57
Postat av: K

Oj, just det..inte SNYGG...bara full. Hähä. Men fin bild. Lite suddig sådär, då ser man inga störande fuldetaljer. ;) MÅSTE läsa didär böckerna...Anna meddelade ju lite om vad som händer, nu måste jag läsa ännu mer. Aaaaaaaaaaaaaaa. Hörs sen?? Krams. Vill inte skriva mer här för folk är så JÄVLA snokiga!!!!

2009-06-02 @ 08:15:49
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

K: DU ÄR VISST SNYGG! Så det så! Anna sa ju att du fick låna dem, så jag tar med dem till vår date ( vars datum jag inte skriver ut här eftersom folk snokar) Hörs sen! Love u!

2009-06-02 @ 10:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0