Stand in.

Eftermiddag bjöd på roligare saker än vad som var väntat. Det visade sig att bästa K befann sig i Mariebergsskogen för föräldragruppsträff och jag var inte sen att hänga på. Pappa B var upptagen med annat och var inte med, så K presenterade mig som "sin andra partner", vilket genererade ett något höjt ögonbryn från vissa andra föräldrar. Moahahaha. I love u, lilla K!
Det var en mycket trevlig eftermiddag i solen med picknick, smågrisar, tågåkning och världens sötaste småttingar A och N förstås.


Tåget vi åkte med som heter Conrad Höök. Bra tågnamn.

xoxo

Kommentarer
Postat av: KJÄLL

Iii, you made hela föräldraträffen smulan! Eller host, blidde väl snarare en "Kerstin och Sara träff ", fast inte mig emot. Moa ha ha!! Vi tar över världen.

2009-05-17 @ 19:39:32
Postat av: Sara

Det är du och jag mot världen stumpan!

2009-05-17 @ 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0