Update: kvällsaktiviteter

Som många utav er säkert redan gissat blev det ingen löptur. Eller frisbeegolfande heller för den delen. Nä, snarare våfflor. Och glass. Och lite kortspelande faktiskt.
Få vet att jag är en fena på att lira kort. Det har jag efter min bortgågnde morfar Gunnar♥ som var en riktig korthaj. Vi spelade alltid kort när jag var där, och varje gång jag vann sa han att jag hade " tur som en enögd" alt. att jag hade "matjord i skorna". Jag är dock lite osäker på hur det sista funkar.

Nu har jag tillbringat kvällen med fina Anna via msn, där vi har styrt upp diverse helgaktiviteter. Shall be grand!

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Åååå vad sött. Matjord i skorna. Hihi. Rolig morfar. Glöm inte planeringskvällen Sara...glöm den inte.

2009-05-29 @ 07:12:09
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0