My new friends

Igår kände jag ett omåttligt shoppingsug, så jag köpte en sån här:

Acer Aspire 5332
(bild från www.elgiganten.se)

Men en dator är ju nästan inget att ha utan internet. Så jag köpte ett sånt här också.



(bild från
www.tre.se)

Det kändes väldigt viktigt för mig att modemsaken skulle vara rosa och jag blev lite ledsen när 3-personen i butiken informerade mig om att det inte fanns någon rosa kvar. Men sedan hände något märkligt.

Jag uttalade de magiska orden " jaha, okej, men då blir det nog ingen affär, tack och hej"

Då fanns det helt plötsligt en rosa kvar! WOW!
Inte nog med det, jag fick även halva priset på nån random avgift. Det är fantastiskt hur saker och ting helt plötsligt kan komma fram, eller hur?

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Detta blir bra skall du se! Najs med egen dator..det behöver man. KRAMAR. Tänker på dig! <3

2009-11-25 @ 07:03:29
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0