Svininfluensa?

Det är oundvikligt att folk frågar om man har drabbats av den berömda sjukdomen när man säger att man är sjuk. Och hur ska man egentligen veta det om man inte har varit inne för provtagning?

Jag har verkligen ingen aning, men jag tror ( peppar peppar ta i trä, tvi tvi tvi, salt över vänster axel osv) att jag skulle vara mycket sjukare om så var fallet.

När jag googlade runt lite hittade jag denna utmärkta bild:

Symptom svininfluensa

Jag har feber och är snorig. Jag har inte något utav de andra (speciellt inte dålig aptit).

Vad tror ni?

xoxo


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror INTE

Vad jag däremot VET är att jag saknar dej lilla du

2009-11-05 @ 21:23:22
Postat av: Johanna

Jag tror inte heller. Tycker bara att folk överdriver. Därför jag frågade förut ;)

2009-11-05 @ 21:52:06
URL: http://jop.blogg.se/
Postat av: Sara

Maria: Jag tror på din utmärkta diagnos :) Saknar dig med! Hårda kramar!

Johanna: Ja definitivt, det verkar ha blivit helt hysteriskt detta!

2009-11-05 @ 21:54:29
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0