Äntligen fredag

Efter ett väldigt trevligt samkväm med jobbet igårkväll var det aningens slitigt att släpa sig upp 08.00 imorse. Men det var av nöden tvunget, jag hade en date med bästa frisören Sophie på Soda. Man borde börja varje dag med att få håret tvättat, liggandes i en massagestol. Sophie är inte bara världens raraste tjej och bästa frisör, hon är en jäkel på att härma Svenska Hollywoodfrun-Maria Montazami. Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig, helt lysande! Note to self: Nummer två på listan utav saker jag ska investera i när jag vinner 139756982 miljoner ( personlig kock är nummer 1) blir en personlig frisör. Helst Sophie.

Så, det har varit en rätt bra start på dagen.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah, kommer ihåg att ja dyrkade Sophies hår när hon gick på hultsberg över mig! :D

2009-10-09 @ 20:31:19
Postat av: Sara

Anna: Redan då hade hon kickass-hår alltså, det kan jag tänka mig :)

2009-10-09 @ 22:38:33
URL: http://pinkshit.blogg.se/
Postat av: Anna

Jepp o hon var alltid snäll mot oss mindre irriterande barn :P

2009-10-10 @ 01:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0