Bday Bash, del 2.

Efter ridturen åkte vi hem igen. Och där vankades mer överraskningar! Inne i lägenheten satt den här pärlan och väntade:




Hon hade med en massa fina saker, bl.a:




Oreos, gargantobullar och en MASSA paket. Tack för alla superfina grejer!

Sedan blev det mer överraskning, då mina föräldrar♥ ringde på dörren, fullpackade med pressies och blommor. Vi gick allihopa ut och åt lunch och sedan högg vi in på alla godsaker. Mamma hade med sig tårta också, MUMS!

 Sedan tog jag med lite födelsedagstårta till mormor och sedan gick jag hem igen för att få besök av Js familj som också hade med sig en massa presenter.

Idag har jag verkligen blivit bortskämd. Överraskningar och presenter så att det stod härliga till. Hmmm, undrar om någon har misstagit sig och trott att jag har fyllt jämnt eller nåt?

Tack alla som har gjort den här dagen till bästa födelsedagen! Kramar!

xoxo



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad mystisk jag ser ut...som om jag visste något ingen annan vet. Hehe. TACK själv för ett toppenkalas lillan!! Som sagt, det var en ÄRA att få delta! <3 KRAMAR.

2009-10-15 @ 23:15:54
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Du ser fab ut, som vanligt! Och du visste ju att överraskningarna inte var slut än för min del :) Bästa dagen! <3

2009-10-15 @ 23:30:46
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0