Födslovärkar

För tio minuter sedan handlade en kvinna av mig. Efter vi hade handlat färdigt frågade hon om hon möjligtvis kunde låna ett uttag och ladda sin mobil undertiden och ringde. Hon hade nämligen värkar och behövde ringa förlossningen! Gaaaah! Jag blev alldeles till mig och erbjöd uttaget, vår egen telefon, sittplats, vattenglas, förlossningshjälp och allt annat jag kunde komma på.

Som tur var så var den blivande modern väldigt lugn och sansad, trots att hon hade väldigt ont. Hon hade gått 11 dagar över tiden, så det var dags för bebis att komma ut.

Lycka till Anna! ( som jag inte känner men som betalade med kort så att jag nu vet hennes namn)

Födslovärkar i bokhandeln. Det var första gången!

xoxo



Kommentarer
Postat av: Tommie

Oshit.

Jag hade fått dåndimpen :D

2009-10-12 @ 17:58:40
URL: http://artworks.se/vardag
Postat av: Kerstin

Mental note: Måste köpa VF på onsdag. <3 HÄJJ babe, höras snart??? TORSDAG = birthday!!!!!!!!!!! Wiiiii!!! Tommie skall bära leggins HELA dagen till din ära, och jag med. kärlek

2009-10-12 @ 21:50:18
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Tommie: Jag blev väldigt stissig kan jag lova. Det var nästan så att jag ville koka vatten och hämta handdukar. Och du, vilka leggings blir det?



Kerstin: Jag fasar mest för vilken bild de kommer använda. Jag.anar.oråd. Hörs snart <3

2009-10-13 @ 11:19:12
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0