Gådagen i bilder


Jag invigde den nya klänningen. Kändes bra.


Fina Catten ♥


Vi kände oss lite hängiga, så vi shottade nyttigheter. Typ.

Sen gick vi  till ett ställe där vi inte alls är ofta. Host. Där träffade vi på massor av trevliga människor:


som Emil..


...Bejron, som var väldigt stilig kvällen till ära....


...fantastiska Anna L...


Js lillebror (i mitten) och hans vän D

Det var en otroligt trevlig kväll, det var tur att vi bestämde oss för att dumpa soffan. Nu måste jag hitta på något tyst att göra, J ligger nämligen och sover efter att ha jobbat natt. Supertråkigt.

xoxo



Kommentarer
Postat av: Therese

Gillar verkligen den lilla svarta! Vart köpte du den? Och vad hade du för skor till? Nyfiken som attan 26 mil bort :-)

2009-10-04 @ 16:28:07
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Sara

Therese: Tack, jag gillade den jag med! Den är från H&M Divided. Jag höll på länge och velade med skor till, det kändes som om vilka som helst passade till. Men eftersom jag skulle ha en lite mer färgglad väska till, så blev det ett par svarta med hög klack. De som jag hade på Tjejkvällen på jobbet, kolla inlägget från i torsdags :)

2009-10-04 @ 17:04:01
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0