Guilty pleasure no 3

Äh, när jag ändå bekänner saker kan jag lika gärna fortsätta. Först krokodiljägare, sen wrestling: vad kommer härnäst? Jo:


Eh jo, det är programledarna för Top Gear (....)

Låt mig klargöra: jag är inte överdrivet intresserad av bilar. Jag tycker att det är jättekul att köra bil och jag kan se skillnad på olika märken, men mer än så är det inte.
Men ändå är jag helt såld på Top Gear. Häromkvällen såg jag ett helt avsnitt där de tävlade i mot varandra i olika gamla Alfa-bilar och det var kalasbra! Tillfällig sinnesförvirring eller begynnande galenskap? Jag tror inte det. Det är programledarna som är så himla bra ( den lille mannen längst till vänster är min favorit) och om de kan göra rolig tv av BILprogram, då kan de göra vadsomhelst.

Sådär, nu är mitt samvete rent. Känns bra, mycket bra.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

<3

2009-10-21 @ 21:55:27
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Kerstin: <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-10-21 @ 22:00:24
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0