Multitasking

Söndagar är egentligen ingenting annat än en transportsträcka till ännu en obehaglig måndag. Man vill inte göra nåt för att riskera att dagen går fortare. Därför är det bäst att man bara göra bra saker, därför gör jag just nu detta:  

- Läser Så länge vi båda andas. Igen.
- Läser Motstånd av Agnés Humbert. Den ska vara med i radion på tisdag.
- Kollar på The City-maraton.
- Äter morotskaka.
- Äter kakor.
- Funderar på om jag ska snaska lite på min Dubbelnougat som ligger här och frestar mig.

Man ska helga vilodagen, damnit.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Själv skall jag leta igenom mammas skåp. De innehåller ofantligt mycket SOCKRIGT. <3 liten!

2009-10-11 @ 20:19:50
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag åt all of the above PLUS att jag köpte lite nötter också. Fast det är ju typ nyttigt så det räknas inte.

2009-10-11 @ 20:32:02
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0