Nu är den här...


Ego Woman - Carolina Gynning och Ingrid Carlqvist

..och vi är inte värst imponerade. Jag slog upp boken på måfå och handlade mitt i nån bantingspillerpropaganda där hon räknade in sig själv i gruppen av människor som bär på "5-10 kilos övervikt". Dessutom var det otroligt konstiga bilder i den; det var säkert meningen att de skulle vara arty men de känns mer osmakliga.

Vill man ändå äga en bok av fröken Gynning så kan man köpa den här istället:


Min natt med Martini

Utsökta bilder och lite drinkrecept på det. Mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Therese

Övervikt? Jag såg henne när hon skulle ta sig in på Bokmässan (och vakten inte kände igen henne så man hör "Gynning" på rungande skånska all over the place) och hon såg då inte alls fet ut. Snarare lite för läskigt smal. Såna där riktiga tändsticksben.

2009-10-06 @ 12:59:23
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Sara

Therese: Visst är det löjligt? Hon är ju skinny som bara den. Men men, uppmärksamhet får hon och det är väl det hon suktar efter. Jag kan även upplysa att vi nästan har sålt hälften utav hennes böcker som vi fick in i morse. Ur led är tiden.

2009-10-06 @ 14:22:35
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0