Rosarutig

Häromdagen damp det ner ett stoooooort paket i brevlådan från Forma Publishing. Det innehöll den här boken:


Hälsokokboken från ICA Bokförlag

Den var jättefin och innehöll en massa smaskig mat som dessutom var tämligen hälsosam. Det värsta med hälsosam mat är att det oftast innehåller så många olika ingredienser. Jag som kulinariskt handikappad kan inte hantera sånt, jag gillar när det är typ fyra grejer man ska blanda ihop. Kanske fem om jag ska avancera.

Det första jag skulle investera i om jag vann 521 3982135 miljoner skulle vara en personlig kock.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Fin kokbok, fast jag håller mig till "Första kokboken " och liknande. Hehe. Önskar jag kunde gå på tjejkväll babe, men hinner inte - har för mkt plugg och är för trött efter två nätters rännande på hospitalet. KRAM.

2009-10-01 @ 18:22:05
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Kerstin: Du lagar ju jättegod mat! JAG behöver barnkokböcker. Godast mat där också :) Vi ses en annan dag smulan <3

2009-10-01 @ 21:29:17
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0