Söndag. Redan.

Det är inte klokt vad tiden går fort. Söndag idag vilket betyder en ny måndag i morgon. Suck. Dock kan jag trösta mig med att jag har haft en trevlig helg. Igår hamnade jag, efter mycket om och men och radiomanusskrivande, nere hos Jessa och hennes trevliga dalslandsvänner.


Jag var laddad ( och såg lite lurig ut?)


Värdinnan såg strålande ut som vanligt


Vi spelade lite spel.


Alla var väldigt engagerade.

Sen gick vi till Månen, och där var vi inte ensamma, kön var låååång. Att stå i kö i 20 minuter i duggregn gör inga underverk för frisyren kan jag lova.

Idag ska jag slutföra radion samt heja fram Js korpinnebandylag. Samt äta snask, förhoppningsvis av ICA Maxi-sorten.  


xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Finfina bilder och finfin Sara som vanligt. <3

2009-10-25 @ 18:06:57
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Maria

Oh,en äkta "Laila Bagge"!!!

Kram till dej, vi ses i morgon

2009-10-25 @ 18:27:42
Postat av: Sara

Kerstin: Du är så rar, love u.



Maria: Haha, jag tänkte faktiskt på det när jag valde bilden :) Massa kramar, ses imorgon!

2009-10-25 @ 20:03:04
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0