T minus 2 timmar, 40 minuter

Födelsedagen kommer närmare och närmare. Enligt utmärkta www.birthday.se är jag inte ensam om att fylla år imorgon, tro det eller ej. Jag delar nämligen dag med lite kändisar:

Maria Hjort, Golfspelare
Mikael "Äpplet" Appelgren, Pingisspelare
Mikael Appelgren, Pingisspelare
Ove Sellberg, Golfspelare
Pernilla Wiberg, Skidåkare
Richard S. Johnson, Golfspelare

Pernilla Wiberg vet jag ju vem det är, men resten är tämligen okända för mig. Det är lite roligt att alla de andra sysslar med antingen golf eller pingis. Det kanske är nån superkraft man har om man är född den 15 oktober?

  Note to self: undersök om jag har några latenta småbollssport-talanger. Tänk Tiger Woods.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

FYI du har med samma pingisspelare två gånger... Bara för att han har ett smeknamn så räknas han inte som två personer.

2009-10-15 @ 09:58:36
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Sara

T: Jag noterade detta. Och sen orkade jag inte ändra :D Måste vara åldern.

2009-10-15 @ 10:39:01
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0