090922

Inatt har jag sovit jättedåligt, och de stunder jag har sovit har jag drömt konstiga drömmar. Denna gång handlade det om Thailand, att jag var där och skulle köpa pressies till alla och inte visste vad jag skulle köpa. Det i sig är egentligen ingenting konstigt, jag lider av extrem beslutsångest. Kanske inte så oväntat då jag faktiskt är Våg.

Nu ska jag snart knata ner till jobbet där jag förhoppningsvis hinner planera lite radio idag. Nästa gång ska det handla om psykologi/självhjälpsböcker, så jag måste fundera ut om jag ska vara seriös eller inte. Hmmm, vad vill P4s lyssnare ha?

Dessutom ser jag fram emot Afrodans ikväll, det ryktas om att B ska joina mig. Tjohej!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0