Liten och obetydlig

Jag har ett problem: jag har alldeles för många böcker. Förr i tiden trodde jag inte att detta var möjligt, men jag har insett att jag inte kan ha hur mycket böcker som helst. Jag minns faktiskt inte när jag köpte en bok sist, oftast kan man fixa boken man vill ha på ett eller annat sätt. Vissa förlag och säljare ger gärna bort ex av nya böcker i hopp om att man ska gilla dem och sälja dem vidare till kunder.

Jag har inte hjärta att kasta böcker, det känns som ett big no-no. Istället försöker jag att hitta nya, kärleksfulla hem till dem ( min familj och mina vänner har välsorterade bokhyllor numera ) Alla böcker förtjänar en fin bokhylla att bo i och någon som läser dem med jämna mellanrum. Det är synd att jag inte har en megastor och välbesökt blogg, då hade jag kunnat tävla ut mina böcker. Fast nu känns det lite overkill :D 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0