Mycket bra dag

Jag och Alva gick lite på stan och gjorde några viktiga ärenden (läs: köpte bokmärken). Efter pannkakslunchen köpte vi med goda saker hem till lägenheten och åt dem framför vår gemensamma favvofilm: 



 
Sen spelade vi Finns I Sjön tills hon skulle åka hem.

Sedan gick jag och J ner på stan en sväng, jag hade en sak som jag skulle köpa och det var schampoo och balsam.


Jag kom hem med detta:


Lång kavaj. Aj löv it.


Boot. Aj löv it äs wäll.


Ny mascara. Förhoppningsvis kommer jag att löva den med. Den ska ju vara bra, den däringa Fiberwig.


Men inga hårprodukter. Suck. Jag kommer vara välklädd men läskig i håret.

xoxo



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Aaa, storshopping - me LAJK!!! Superfina grejor smulis! KRAMAR.

2009-09-26 @ 10:32:04
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: storasyster

Nice boots! Blev det inga storkben i dem:)? Kavajen var ocksp snygg, var hittade du den?

2009-09-26 @ 12:34:21
Postat av: Sara

Kerstin: Tack <3



Storasyster: Thänx! De var lite lägre, så de var bättre. Kavajen är från JC! Krama Alva och Clara från mig!

2009-09-26 @ 15:54:57
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0