Shake that ass

...afrodance-style! Efter jobbet mötte jag upp pinglorna Bee och Fia för lite rumpskakning på SATS. Det var lika awesome som vanligt. Imorgon kväll blir det mer dans, fast då lite annan koreografi i form av Bollywood, argentinsk tango och lite annat smått och gott.

Annars är det något tryckt stämning här uppe i våningen, J känner sig utsatt för all världens olycka idag. Hans dag har sett ut som följer:

1) Vårt beställda bord från Mio kom. Och var trasigt. Igen. Det var ersättning för bordet som kom förra veckan, som också var trasigt. J blir lite irriterad.

2) Vår trådlösa mus pajade. J kan inte operera den bärbara datorn utan vanlig mus. Så han fick gå till Claes Ohlsson och byta ut den. J blir ännu mer irriterad.

3) Tvättmaskinen stannar mitt i ett program, är full i tvätt och det går inte att få upp den. J väser med desperat röst att jag ska "googla tvångsöppnande av tvättmaskin" och ser lite gråtfärdig ut.

Jaja, jag tror att det kommer att fixa sig. Det är ju Champions League på tv, det brukar han bli glad av.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0